Merhaba arkadaşlar,
Garnier ürünlerini çok sevdiğim için bu ürünüde sizinle incelemek istedim!
Gelin beraber bakalım :)
İlk olarak ben 'AÇIK TON' rengini aldım. Tek kalmıştı,sanırım beni bekliyormuş :P
Bu ürünü yakın bir zamanda aldım.Rengi bana güzel gitti ama yazın nasıl olur bilemiyorum.Açık gelebilir diye düşünüyorum ama rengi açık olmasına rağmen çok beyaz tenlilere bile koyu gelcek bi tonu var.Ben kumral olduğum için bana aydınlık bir görünüm verdi.
Gelelim yapısına.
Yapısı güzel , bilyesi sayesinde bi rahatlık verdiği doğru . Kapatıcılık çok denemez ama yaşınız gençse ve kat kat kapatıcı sürmüş gibi gözükmek istmeiyorsanız bu kapatıcı tam sizlik !
Günlük kullanım için güzel.Uykusuz kaldığımda gözlerimin altındaki mor çizgileri
kapatmayacak olsa da aydınlık ve orta kapatıcığıyla vazgeçilmez bir ürün olduğu kesin.
Bu ürünü alan kişi çokta bi kapatıcılık beklemesin ama gerçekten fiyatına ve markasına göre uygun güzel bir ürün.
Sizin yorumlarınız neler arkadaşlar? :)
Makyaj Dünyası
4 Mayıs 2015 Pazartesi
GOLDEN ROSE CITY STYLE MASKARA
Merhaba Arkadaşlar !
Gelin buugün sizlerle en sevdiğim maskaralardan biri olan GOLDEN ROSE CITY STYLE MASKARA'yı inceleyelim !
Gerçekten bu rimeli çok beğeniyorum arkadaşlar,neden derseniz kirpiklerimi tek tek ayırıyor,İnanılmaz bir şekilde, bu markadan beklenmeyecek şekilde !
Her gördüğümde mutlaka yedekliyorum gördüğünüz gibi stokladığım bi rimelim daha var,işte o
derece seviyorum :) Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.
Yapısına gelirsek biraz sıvımsı bu kirpiklerimi tek tek yapıyor aslında yapışkan bir yapısı yok ama gün içinde dökülmeler yaşadım, Bu eksi yönü ve kirpiklerin ilk andaki o hacmi olmuyor. Ama ben yinede bu rimeli çok seviyorum !
Günlük kullanım için güzelll.. Fiyatınıda çok uygun bir fiyata aldım 7 tlydi indirimde. İndirimde bulursanız sakın kaçırmayın!
Gelin buugün sizlerle en sevdiğim maskaralardan biri olan GOLDEN ROSE CITY STYLE MASKARA'yı inceleyelim !
Gerçekten bu rimeli çok beğeniyorum arkadaşlar,neden derseniz kirpiklerimi tek tek ayırıyor,İnanılmaz bir şekilde, bu markadan beklenmeyecek şekilde !
Her gördüğümde mutlaka yedekliyorum gördüğünüz gibi stokladığım bi rimelim daha var,işte o
derece seviyorum :) Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.
Yapısına gelirsek biraz sıvımsı bu kirpiklerimi tek tek yapıyor aslında yapışkan bir yapısı yok ama gün içinde dökülmeler yaşadım, Bu eksi yönü ve kirpiklerin ilk andaki o hacmi olmuyor. Ama ben yinede bu rimeli çok seviyorum !
Günlük kullanım için güzelll.. Fiyatınıda çok uygun bir fiyata aldım 7 tlydi indirimde. İndirimde bulursanız sakın kaçırmayın!
AVON SUPER SHOCK GÖZ KALEMİ
Merhaba arkadaşlaaaaaaar ! :)
Gelin AVON SUPER SHOCK GÖZ KALEMİ'ni beraber inceleyelim ! :)
Bildiğiniz gibi bu kalem baya ünlü oldu :) Çoğu kişi avonun ürünlerini beğenmese bile mutlaka
bu ürüne sahip olmayı istiyordur eminim ki ! Markaya önem versemde çok uçuk fiyatlı dudak,göz ürünlerinide almayı çokta gerekli bulmuyorum.Kıyamıyorum belkide :P
Neyseeee..
Gelelim ürüne :)
Ürünü öyle merak içinde aldım ki anlatamam! Gerçekten söylendiği kadar varmış,göz içlerimde öyle duruyorki inanamadım,simsiyah ! ve uzun süreli , daha ne olsun?
Tek eksi yönü bende göz üstlerimde eyeliner olarak beğenmedim,tabi bu durumda çoğu kişiye göre değişir biliyorum.Ama dediğim gibi gözünün içine kalem çekmeyi seven biri olarak bu kaleme bayıldım.
Gün içinde 1 kere tazelense yeter diye düşünüyorum.
Bence bu ürüne bakmalısınız,eminim ki pişman olmıcaksınız!
Ben bu ürünü 13 tlye aldım, indirimdeydi. Normalde fiyatı daha pahalı ama indirimden
kaparsanız sizin için daha iyi olur ! :) Kim normalinden daha uygun fiyata ürün almak
istemez kii?.. YORUMLARINIZI BEKLIYORUM ARKADAŞLAR. Görüşmek üzere !
Gelin AVON SUPER SHOCK GÖZ KALEMİ'ni beraber inceleyelim ! :)
Bildiğiniz gibi bu kalem baya ünlü oldu :) Çoğu kişi avonun ürünlerini beğenmese bile mutlaka
bu ürüne sahip olmayı istiyordur eminim ki ! Markaya önem versemde çok uçuk fiyatlı dudak,göz ürünlerinide almayı çokta gerekli bulmuyorum.Kıyamıyorum belkide :P
Neyseeee..
Gelelim ürüne :)
Ürünü öyle merak içinde aldım ki anlatamam! Gerçekten söylendiği kadar varmış,göz içlerimde öyle duruyorki inanamadım,simsiyah ! ve uzun süreli , daha ne olsun?
Tek eksi yönü bende göz üstlerimde eyeliner olarak beğenmedim,tabi bu durumda çoğu kişiye göre değişir biliyorum.Ama dediğim gibi gözünün içine kalem çekmeyi seven biri olarak bu kaleme bayıldım.
Gün içinde 1 kere tazelense yeter diye düşünüyorum.
Bence bu ürüne bakmalısınız,eminim ki pişman olmıcaksınız!
Ben bu ürünü 13 tlye aldım, indirimdeydi. Normalde fiyatı daha pahalı ama indirimden
kaparsanız sizin için daha iyi olur ! :) Kim normalinden daha uygun fiyata ürün almak
istemez kii?.. YORUMLARINIZI BEKLIYORUM ARKADAŞLAR. Görüşmek üzere !
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi
Merhaba arkadaşlar !
Geliiiiiiiiiiiiin sizlerle bu adını sıkça duyduğunuz Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini
beraber inceleyelim ! :)
İlk olarak bu ürünü benim çok beğendiğim söylenemez.
Neden derseniz yağlı yapısını geçtim ( çünkü bu her göz makyaj temizliyicisinde olan bir şey ) sanki gözümdeki makyajı çok çıkarmıyor gibi geldi.Hatta gördüğünüz gibi yarıladım, gibisi fazla diye düşünüyorum evet beğenemedim fazla.
Benden bu kadar arkadaşlar, sizin fikirleriniz neler?
Geliiiiiiiiiiiiin sizlerle bu adını sıkça duyduğunuz Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini
beraber inceleyelim ! :)
İlk olarak bu ürünü benim çok beğendiğim söylenemez.
Neden derseniz yağlı yapısını geçtim ( çünkü bu her göz makyaj temizliyicisinde olan bir şey ) sanki gözümdeki makyajı çok çıkarmıyor gibi geldi.Hatta gördüğünüz gibi yarıladım, gibisi fazla diye düşünüyorum evet beğenemedim fazla.
Tabi bu durum kişiye göre değişir ama verdiğim fiyatın hakkını veremediğini düşünüyorum.Normalde ne kadar bilmiyorum ama ben 15 tl'ye almıştım.Bence bu ürünü almadan önce bi düşünün.
Tabi çok büyük beklentileriniz yoksa alıp deneyebilirsiniz ama çok ta bişey beklememenizi öneririm!Benden bu kadar arkadaşlar, sizin fikirleriniz neler?
Lütfen benimle paylaşın :)
FARMASİ BB KREM İNCELEMESİ
Herkese merhaba arkadaşlar !!!!!
İlk blog yazımı FARMASİ BB KREM ile yazmayı uygun gördüm.
Bildiğiniz gibi Farmasi Türk malı . Bu yüzden bana daha yakın geldi diyebilirim. :)
İçeriği ise doğal. Zaten firmada bu konuda kendine güvendiğini sürekli gösteriyor.
İçeriğinde ise;
*Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır.
*İçerisindeki macadamia özü ile cildi gün boyu nemlendirir. (Macadamia nedir diye baktım, Avustralya'da yetişen bir tür bitkiymiş)
*Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır.
*Yulaf özü cildi besleyerek cildi onarmaya yardımcı olur.
*Spf15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.
*İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.
*Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.
İşte bu şekilde arkadaşlar.Bende ki rengi açıktan koyuya dönük olan.Benim tenime uygun geldi ama yaz için kumralsanız biraz açık kaçabilir.Ama ben onada çözüm buldum :) Garnierin medium bb kremiyle karıştırmayı düşünüyorum.Çünkü gerçekten feci koyu.Onunla dengeleyebilceğime eminim.Hem ürün israfı olmamış olur diye de düşündüm.
Kokusu ve yapısına gelirsek , kokusuna bayıldım ! Burnum normalde çok hassastır çok rahatsız olduğum kokuları asla kullanmam ama farmasinin bb kremi öyle güzel kokuyorki ne ağır ne hafif tam ortada.Açıkcası yüzüme uygularken mutlu oluyorum kokusundan :)
Yapısıda ilk başta kremsi gibi gelsede hemen matlaşma özelliği var.
Çok kuru ve kuru tenliler nemlendirmeden uygularsa sorun yaratabilceğini düşünüyorum.
Ayrıca ürün 50 ml.Baya da çok.Ben alırken fiyatı 16.50ydi ama sürekli değişiyor.Kesinlikle denenmesi gereken bi ürün !
Peki siz kullandınız mı,bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Lütfen yorum olarak yazın. :)
İlk blog yazımı FARMASİ BB KREM ile yazmayı uygun gördüm.
Bildiğiniz gibi Farmasi Türk malı . Bu yüzden bana daha yakın geldi diyebilirim. :)
İçeriği ise doğal. Zaten firmada bu konuda kendine güvendiğini sürekli gösteriyor.
İçeriğinde ise;
*Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır.
*İçerisindeki macadamia özü ile cildi gün boyu nemlendirir. (Macadamia nedir diye baktım, Avustralya'da yetişen bir tür bitkiymiş)
*Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır.
*Yulaf özü cildi besleyerek cildi onarmaya yardımcı olur.
*Spf15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.
*İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.
*Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.
İşte bu şekilde arkadaşlar.Bende ki rengi açıktan koyuya dönük olan.Benim tenime uygun geldi ama yaz için kumralsanız biraz açık kaçabilir.Ama ben onada çözüm buldum :) Garnierin medium bb kremiyle karıştırmayı düşünüyorum.Çünkü gerçekten feci koyu.Onunla dengeleyebilceğime eminim.Hem ürün israfı olmamış olur diye de düşündüm.Kokusu ve yapısına gelirsek , kokusuna bayıldım ! Burnum normalde çok hassastır çok rahatsız olduğum kokuları asla kullanmam ama farmasinin bb kremi öyle güzel kokuyorki ne ağır ne hafif tam ortada.Açıkcası yüzüme uygularken mutlu oluyorum kokusundan :)
Yapısıda ilk başta kremsi gibi gelsede hemen matlaşma özelliği var.
Çok kuru ve kuru tenliler nemlendirmeden uygularsa sorun yaratabilceğini düşünüyorum.
Ayrıca ürün 50 ml.Baya da çok.Ben alırken fiyatı 16.50ydi ama sürekli değişiyor.Kesinlikle denenmesi gereken bi ürün !
Peki siz kullandınız mı,bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Lütfen yorum olarak yazın. :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)













