4 Mayıs 2015 Pazartesi

FARMASİ BB KREM İNCELEMESİ

Herkese merhaba arkadaşlar !!!!!

İlk blog yazımı FARMASİ BB KREM ile yazmayı uygun gördüm.
Bildiğiniz gibi Farmasi Türk malı . Bu yüzden bana daha yakın geldi diyebilirim. :)
İçeriği ise doğal. Zaten firmada bu konuda kendine güvendiğini sürekli gösteriyor.

İçeriğinde ise;
*Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır.
*İçerisindeki macadamia özü ile cildi gün boyu nemlendirir. (Macadamia nedir diye baktım, Avustralya'da yetişen bir tür bitkiymiş)
*Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır.
*Yulaf özü cildi besleyerek cildi onarmaya yardımcı olur.
*Spf15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.
*İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.
*Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.






İşte bu şekilde arkadaşlar.Bende ki rengi açıktan koyuya dönük olan.Benim tenime uygun geldi ama yaz için kumralsanız biraz açık kaçabilir.Ama ben onada çözüm buldum :) Garnierin medium bb kremiyle karıştırmayı düşünüyorum.Çünkü gerçekten feci koyu.Onunla dengeleyebilceğime eminim.Hem ürün israfı olmamış olur diye de düşündüm.



Kokusu ve yapısına gelirsek , kokusuna bayıldım ! Burnum normalde çok hassastır çok rahatsız olduğum kokuları asla kullanmam ama farmasinin bb kremi öyle güzel kokuyorki ne ağır ne hafif tam ortada.Açıkcası yüzüme uygularken mutlu oluyorum kokusundan :)
Yapısıda ilk başta kremsi gibi gelsede hemen matlaşma özelliği var.
Çok kuru ve kuru tenliler nemlendirmeden uygularsa sorun yaratabilceğini düşünüyorum.

Ayrıca ürün 50 ml.Baya da çok.Ben alırken fiyatı 16.50ydi ama sürekli değişiyor.Kesinlikle denenmesi gereken bi ürün !





Peki siz kullandınız mı,bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Lütfen yorum olarak yazın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder