4 Mayıs 2015 Pazartesi

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhaba arkadaşlar !

Geliiiiiiiiiiiiin sizlerle bu adını sıkça duyduğunuz Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini
beraber inceleyelim ! :)

İlk olarak bu ürünü benim çok beğendiğim söylenemez.



Neden derseniz yağlı yapısını geçtim ( çünkü bu her göz makyaj temizliyicisinde olan bir şey ) sanki gözümdeki makyajı çok çıkarmıyor gibi geldi.Hatta gördüğünüz gibi yarıladım, gibisi fazla diye düşünüyorum evet beğenemedim fazla.



Tabi bu durum kişiye göre değişir ama verdiğim fiyatın hakkını veremediğini düşünüyorum.Normalde ne kadar bilmiyorum ama ben 15 tl'ye almıştım.Bence bu ürünü almadan önce bi düşünün.
Tabi çok büyük beklentileriniz yoksa alıp deneyebilirsiniz ama çok ta bişey beklememenizi öneririm!

 Benden bu kadar arkadaşlar, sizin fikirleriniz neler?


Lütfen benimle paylaşın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder