4 Mayıs 2015 Pazartesi

AVON SUPER SHOCK GÖZ KALEMİ

Merhaba arkadaşlaaaaaaar ! :)

Gelin AVON SUPER SHOCK GÖZ KALEMİ'ni beraber inceleyelim ! :)


 Bildiğiniz gibi bu kalem baya ünlü oldu :) Çoğu kişi avonun ürünlerini beğenmese bile mutlaka
bu ürüne sahip olmayı istiyordur eminim ki ! Markaya önem versemde çok uçuk fiyatlı dudak,göz ürünlerinide almayı çokta gerekli bulmuyorum.Kıyamıyorum belkide :P 

Neyseeee..
Gelelim ürüne :)
Ürünü öyle merak içinde aldım ki anlatamam! Gerçekten söylendiği kadar varmış,göz içlerimde öyle duruyorki inanamadım,simsiyah ! ve uzun süreli , daha ne olsun?
Tek eksi yönü bende göz üstlerimde eyeliner olarak beğenmedim,tabi bu durumda çoğu kişiye göre değişir biliyorum.Ama dediğim gibi gözünün içine kalem çekmeyi seven biri olarak bu kaleme bayıldım.
Gün içinde 1 kere tazelense yeter diye düşünüyorum. 

Bence bu ürüne bakmalısınız,eminim ki pişman olmıcaksınız!
Ben bu ürünü 13 tlye aldım, indirimdeydi. Normalde fiyatı daha pahalı ama indirimden
kaparsanız sizin için daha iyi olur ! :) Kim normalinden daha uygun fiyata ürün almak
istemez kii?.. YORUMLARINIZI BEKLIYORUM ARKADAŞLAR. Görüşmek üzere !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder