4 Mayıs 2015 Pazartesi

GOLDEN ROSE CITY STYLE MASKARA

Merhaba Arkadaşlar !

Gelin buugün sizlerle en sevdiğim maskaralardan biri olan GOLDEN ROSE CITY STYLE MASKARA'yı inceleyelim !

Gerçekten bu rimeli çok beğeniyorum arkadaşlar,neden derseniz kirpiklerimi tek tek ayırıyor,İnanılmaz bir şekilde, bu markadan beklenmeyecek şekilde ! 
Her gördüğümde mutlaka yedekliyorum gördüğünüz gibi stokladığım bi rimelim daha var,işte o
derece seviyorum :) Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.




Yapısına gelirsek biraz sıvımsı bu kirpiklerimi tek tek yapıyor aslında yapışkan bir yapısı yok ama gün içinde dökülmeler yaşadım, Bu eksi yönü ve kirpiklerin ilk andaki o hacmi olmuyor. Ama ben yinede bu rimeli çok seviyorum ! 

Günlük kullanım için güzelll.. Fiyatınıda çok uygun bir fiyata aldım 7 tlydi indirimde. İndirimde bulursanız sakın kaçırmayın! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder