4 Mayıs 2015 Pazartesi

GARNİER GÖZ ALTI ROLL-ON BB KREM(AÇIK TON)

Merhaba arkadaşlar,

Garnier ürünlerini çok sevdiğim için bu ürünüde sizinle incelemek istedim!
Gelin beraber bakalım :)

 İlk olarak ben 'AÇIK TON' rengini aldım. Tek kalmıştı,sanırım beni bekliyormuş :P
Bu ürünü yakın bir zamanda aldım.Rengi bana güzel gitti ama yazın nasıl olur bilemiyorum.Açık gelebilir diye düşünüyorum ama rengi açık olmasına rağmen çok beyaz tenlilere bile koyu gelcek bi tonu var.Ben kumral olduğum için bana aydınlık bir görünüm verdi.


Gelelim yapısına.
Yapısı güzel , bilyesi sayesinde bi rahatlık verdiği doğru . Kapatıcılık çok denemez ama yaşınız gençse ve kat kat kapatıcı sürmüş gibi gözükmek istmeiyorsanız bu kapatıcı tam sizlik !
Günlük kullanım için güzel.Uykusuz kaldığımda gözlerimin altındaki mor çizgileri
kapatmayacak olsa da aydınlık ve orta kapatıcığıyla vazgeçilmez bir ürün olduğu kesin.

 






Bu ürünü alan kişi çokta bi kapatıcılık beklemesin ama gerçekten fiyatına ve markasına göre uygun güzel bir ürün.
Sizin yorumlarınız neler arkadaşlar? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder